![]() |
Kind of wonderful |
Reageren
|
| Schrijver | |
Nemesis
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de homepage van het lid
Toevoegen aan adresboek
Ensign
Lid geworden: 31 augustus 2008 Lokatie: Overijssel Online status: Offline Berichten: 19 |
Quote Beantwoord
Onderwerp: Kind of wonderfulGeplaatst op: 13 februari 2009 om 14:39 |
|
Ja, het is weer eens zover.. een nieuwe music video Soms hoor je een nummer en krijg je een idee, en als ik dan ook nog eens beelden erbij ziet.. dan is het helemaal goed, en dan is het eigenlijk ook zo gepiept. Deze music video heb ik dan ook in een relatieve korte tijd gemaakt. Een leuke music video over vrouwen in star trek en relaties (man-vrouw). Er was zelfs nog plaats voor een beetje humor. Ik hoor graag jullie mening. |
|
|
"Gods don't make mistakes. Though, sometimes I think it would be nice to be able to carry a tune"
|
|
![]() |
|
Jataan
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Captain
Lid geworden: 29 februari 2004 Online status: Offline Berichten: 2328 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 14 februari 2009 om 01:16 |
|
Leuk om al die momenten weer eens op een rijtje te zien! Ik vind hem erg geslaagd.
|
|
|
|
![]() |
|
Nemesis
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Ensign
Lid geworden: 31 augustus 2008 Lokatie: Overijssel Online status: Offline Berichten: 19 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 15 februari 2009 om 15:16 |
|
Dank je wel :) Ik vind hem ook erg geslaagd. Onderwer past ook bij de tijd van het jaar ;)
|
|
|
"Gods don't make mistakes. Though, sometimes I think it would be nice to be able to carry a tune"
|
|
![]() |
|
Reageren
|
| Spring naar forum | Forum rechten ![]() u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum u kunt geen berichten verwijderen in dit forum u kunt geen berichten bewerken in dit forum u kunt geen enquêtes creëren in dit forum u kunt geen stemmen in enquêtes in dit forum |