![]() |
baby mobile |
Reageren
|
| Schrijver | |
ferengi
Ensign
Lid geworden: 27 oktober 2009 Lokatie: Noord-Brabant Online status: Offline Berichten: 3 |
Quote Beantwoord
Onderwerp: baby mobileGeplaatst op: 27 oktober 2009 om 17:31 |
|
Sinds ik in een aflevering van TNG een mobile boven een wiegje zag hangen dacht ik, als ik een kind krijg wil ik dieook hebben.
Nu is het zover ik word pappa!!
Maar je raad het al, geen mobile te vinden, of weet iemand waar ik die krijgen kan?
Gr. een trotse aanstaande ferengi vader
|
|
![]() |
|
peer1963
Lt. Commander
Lid geworden: 27 augustus 2006 Lokatie: Noord-Brabant Online status: Offline Berichten: 778 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 27 oktober 2009 om 18:28 |
|
zelf maken
met dun ijerdraad licht gebogen waar je aan het uiteinde dan je figuurtjes hangt je kan deze zo uitgebreidt maken als je wilt. en de verschillende niveau's verbind je onderling met een touwtje
Aangepast door peer1963 - 27 oktober 2009 om 18:31 |
|
|
|
![]() |
|
ferengi
Ensign
Lid geworden: 27 oktober 2009 Lokatie: Noord-Brabant Online status: Offline Berichten: 3 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 28 oktober 2009 om 14:57 |
|
bedankt peer daar ga ik snel mee aan het werk ( nou ja snel ik heb nog tot mei 2010 )
Aangepast door ferengi - 28 juli 2010 om 16:57 |
|
![]() |
|
ferengi
Ensign
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 28 juli 2010 om 17:04 |
|
even een Update
1: het is gelukt volgens het idee van Peer
2: geboren 1-06-2010 een knappe dochter van deze lelijke Ferengi met de naam Kyra Narice Sterre
gr. Ferengi
|
|
![]() |
|
Jataan
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de homepage van het lid
Toevoegen aan adresboek
Captain
Lid geworden: 29 februari 2004 Online status: Offline Berichten: 2330 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 29 juli 2010 om 12:10 |
|
Gefeliciteerd met je dochter!
Leuk dat het gelukt is met de mobile. Ik ben toch nog een beetje nieuwsgierig naar haar tweede naam. Het klinkt bijna als Nerys, maar wordt toch anders geschreven. Zit daar nog een idee achter? |
|
|
|
![]() |
|
peer1963
Lt. Commander
Lid geworden: 27 augustus 2006 Lokatie: Noord-Brabant Online status: Offline Berichten: 778 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 16 augustus 2010 om 13:57 |
|
Kun je een foto plaatsen van kind en mobile?
lijkt me erg leuk
en vooral gefeliciflapperdestaart met de kleine
|
|
|
|
![]() |
|
Reageren
|
| Spring naar forum | Forum rechten ![]() u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum u kunt geen berichten verwijderen in dit forum u kunt geen berichten bewerken in dit forum u kunt geen enquêtes creëren in dit forum u kunt geen stemmen in enquêtes in dit forum |