![]() |
Final Frontier Media - Star Trek Music Videos |
Reageren
|
| Schrijver | |
Nemesis
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de homepage van het lid
Toevoegen aan adresboek
Ensign
Lid geworden: 31 augustus 2008 Lokatie: Overijssel Online status: Offline Berichten: 19 |
Quote Beantwoord
Onderwerp: Final Frontier Media - Star Trek Music VideosGeplaatst op: 15 november 2009 om 20:56 |
|
Het is weer zover :) Wederom een nieuwe music video. De 4e van dit jaar alweer. Ik zal in vervolg, om het netjes bij elkaar te houden, elke keer in dit topic posten als ik een nieuwe music video heb. Music video: We Weren't Born to Follow Aangepast door Nemesis - 19 november 2009 om 22:23 |
|
|
"Gods don't make mistakes. Though, sometimes I think it would be nice to be able to carry a tune"
|
|
![]() |
|
Nemesis
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Ensign
Lid geworden: 31 augustus 2008 Lokatie: Overijssel Online status: Offline Berichten: 19 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 19 november 2009 om 22:24 |
|
Helaas is mijn Youtube account verwijderd. Door op de link van downloaden te klikken kom je op de website terecht van mij, waar je de video kan downloaden.
|
|
|
"Gods don't make mistakes. Though, sometimes I think it would be nice to be able to carry a tune"
|
|
![]() |
|
Kipa Seol
Captain
Lid geworden: 09 maart 2005 Lokatie: Overijssel Online status: Offline Berichten: 2977 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 20 november 2009 om 13:22 |
|
Hoe zo is je account verwijderd dan??
|
|
|
=/\= Live long And Prosper
|
|
![]() |
|
Nemesis
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Ensign
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 20 november 2009 om 19:00 |
|
Tja, er zat geen briefje bij. Ik weet toch wel dat het om auteursrechten gaat, voornamelijk vanwege de muziek. Ik heb het allemaal aangevochten omdat dit namelijk niet onder copyright valt, maar fair use.
Dus, of ik had een dergelijk nummer online staan dat verboden was ofzo, of ze verdenken mij van misbruik om de copyright aan te vechten.
Waar het op neer komt is gewoon dat ik alles kwijt ben (gelukkig heb ik alle e-mails nog ;) ). Ik ga het probleem op een andere manier oplossen. o.a. denk ik aan een upload op mijn site, zodat mensen hun videos bij mij kunnen uploaden. Niet om te bekijken, maar om als download aan te bieden. Verder zal ik een andere site uitzoeken voor het uploaden van mijn mv's om te bekijken. Het is allemaal nog even afwachten. |
|
|
|
|
![]() |
|
Kipa Seol
Captain
Lid geworden: 09 maart 2005 Lokatie: Overijssel Online status: Offline Berichten: 2977 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 23 november 2009 om 21:50 |
|
zonde .. Maar idd.. dan maar op een andere manier
|
|
|
=/\= Live long And Prosper
|
|
![]() |
|
Nemesis
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Ensign
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 21 juni 2010 om 21:38 |
|
|
|
![]() |
|
Reageren
|
| Spring naar forum | Forum rechten ![]() u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum u kunt geen berichten verwijderen in dit forum u kunt geen berichten bewerken in dit forum u kunt geen enquêtes creëren in dit forum u kunt geen stemmen in enquêtes in dit forum |