The Flying Dutch Homepage
Forum Homepage Forum Homepage > Algemeen > Star Trek algemeen
  Actieve onderwerpen Actieve onderwerpen
  FAQ FAQ  Doorzoek dit forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Final Frontier Media - Star Trek Music Videos

Reageren Reageren
Schrijver
Bericht
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nemesis Bekijk dropdown
Ensign
Ensign

Lid geworden: 31 augustus 2008
Lokatie: Overijssel
Online status: Offline
  Quote Nemesis Quote  ReagerenBeantwoord bullet Onderwerp: Final Frontier Media - Star Trek Music Videos
    Geplaatst op: 15 november 2009 om 20:56

Het is weer zover :) Wederom een nieuwe music video. De 4e van dit jaar alweer.
Dit keer gaat de music video over de nieuwe film samen met de nieuwe muziek van Bon Jovi. Vond het een goede combinatie.

Ik zal in vervolg, om het netjes bij elkaar te houden, elke keer in dit topic posten als ik een nieuwe music video heb.

Music video: We Weren't Born to Follow
Online: 15 november 2009
Download at: here

Aangepast door Nemesis - 19 november 2009 om 22:23
"Gods don't make mistakes. Though, sometimes I think it would be nice to be able to carry a tune"
Terug naar boven
Nemesis Bekijk dropdown
Ensign
Ensign

Quote Nemesis Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 19 november 2009 om 22:24
Helaas is mijn Youtube account verwijderd. Door op de link van downloaden te klikken kom je op de website terecht van mij, waar je de video kan downloaden.
"Gods don't make mistakes. Though, sometimes I think it would be nice to be able to carry a tune"
Terug naar boven
Kipa Seol Bekijk dropdown
Captain
Captain

Lid geworden: 09 maart 2005
  Quote Kipa Seol Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 20 november 2009 om 13:22
Hoe zo is je account verwijderd dan??
=/\= Live long And Prosper
Terug naar boven
Nemesis Bekijk dropdown
Ensign
Ensign

Quote Nemesis Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 20 november 2009 om 19:00
Tja, er zat geen briefje bij. Ik weet toch wel dat het om auteursrechten gaat, voornamelijk vanwege de muziek. Ik heb het allemaal aangevochten omdat dit namelijk niet onder copyright valt, maar fair use.

Dus, of ik had een dergelijk nummer online staan dat verboden was ofzo, of ze verdenken mij van misbruik om de copyright aan te vechten.

Waar het op neer komt is gewoon dat ik alles kwijt ben (gelukkig heb ik alle e-mails nog ;) ). Ik ga het probleem op een andere manier oplossen. o.a. denk ik aan een upload op mijn site, zodat mensen hun videos bij mij kunnen uploaden. Niet om te bekijken, maar om als download aan te bieden. Verder zal ik een andere site uitzoeken voor het uploaden van mijn mv's om te bekijken. Het is allemaal nog even afwachten.
Terug naar boven
Kipa Seol Bekijk dropdown
Captain
Captain

Lid geworden: 09 maart 2005
  Quote Kipa Seol Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 23 november 2009 om 21:50

zonde ..

Maar idd.. dan maar op een andere manier
=/\= Live long And Prosper
Terug naar boven
Nemesis Bekijk dropdown
Ensign
Ensign

Quote Nemesis Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 21 juni 2010 om 21:38

Ja eindelijk weer een nieuwe music video. Het heeft even geduurd.
Ditmaal een tribute voor de welbekende Captain Kirk. Kirk gaat dood en kijkt terug naar zijn leven, en zag dat het goed was. Hoor graag wat je er van vind :)

Download: here
Watch: here

Terug naar boven
 Reageren Reageren

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown

Deze pagina is gemaakt in 0.344 seconden.