![]() |
Walter Koenig's zoon Andrew pleegt zelfmoord! |
Reageren
|
| Schrijver | |
Helma&Wil
Lieutenant JG
Lid geworden: 27 januari 2004 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 127 |
Quote Beantwoord
Onderwerp: Walter Koenig's zoon Andrew pleegt zelfmoord!Geplaatst op: 27 februari 2010 om 12:07 |
|
Ik lees het net zelf op teletekst.
checkte gelijk de website van Walter en ja het is waar. http://www.walterkoenigsite.com/ Ik ben in schok.
|
|
|
To know is to know that you know nothing.
That is the meaning of true knowledge. (Confucius) |
|
![]() |
|
Helma&Wil
Lieutenant JG
Lid geworden: 27 januari 2004 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 127 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 28 februari 2010 om 10:50 |
|
Via de site van Walter Koenig www.walterkoenig.comkun je in een forum je medeleven betuigen.
via de telegraaf.nlkun je ook een berichtje achterlaten. |
|
|
|
![]() |
|
peer1963
Lt. Commander
Lid geworden: 27 augustus 2006 Lokatie: Noord-Brabant Online status: Offline Berichten: 778 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 02 maart 2010 om 22:01 |
|
vind het altijd tweeslachtig een zelfmoordenaar
aan de ene kant is het moedig om je levenseinde zelf in de hand te nemen
aan de andere kant is het ook een beetje laf om je problemen op die manier op te lossen.
maar voor de nabestaanden is het altijd het moeilijkst. En ik wens de nabestaande dan ook alle sterkte toe. Aangepast door peer1963 - 03 maart 2010 om 09:57 |
|
|
|
![]() |
|
Helma&Wil
Lieutenant JG
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 03 maart 2010 om 10:50 |
|
Ik ben het wel met je eens.
Walter heeft nu ook op zijn website dingen staan over hoe je met een depresief persoon om moet gaan. Maar Andrew, was al zo depresief dat hij dacht dat er helemaal niemand meer was die om hem gaf. Hij was ook gestopt met zijn medicijnen, dan gaat het helemaal snel bergafwaarts. |
|
|
|
![]() |
|
Reageren
|
| Spring naar forum | Forum rechten ![]() u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum u kunt geen berichten verwijderen in dit forum u kunt geen berichten bewerken in dit forum u kunt geen enquêtes creëren in dit forum u kunt geen stemmen in enquêtes in dit forum |