The Flying Dutch Homepage
Forum Homepage Forum Homepage > Conventies > Over conventies
  Actieve onderwerpen Actieve onderwerpen RSS Feed: TFD Fanclubdag 5 September 2010, Rhenen
  FAQ FAQ  Doorzoek dit forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

TFD Fanclubdag 5 September 2010, Rhenen

Reageren Reageren Pagina  12>
Schrijver
Bericht
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
habell Bekijk dropdown
Ensign
Ensign

Lid geworden: 13 november 2004
Lokatie: Netherlands
Online status: Offline
  Quote habell Quote  ReagerenBeantwoord bullet Onderwerp: TFD Fanclubdag 5 September 2010, Rhenen
    Geplaatst op: 29 juni 2010 om 11:26
Dit is wel de eerste keer dat volgens mij een fanclubdag in Rhenen gegeven wordt. Erg handig voor mij Wink Ik woon hier maar 1 km vandaan Tongue

Tot de 5e september Clap
Terug naar boven
Jataan Bekijk dropdown
Captain
Captain

Lid geworden: 29 februari 2004
  Quote Jataan Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 29 juni 2010 om 23:42
Handig voor jou!
Deze kant van Nederland is uitermate populair voor fanclubdagen, dat is zeker. Rhenen, Nieuwegein, Nijmegen, Amersfoort. Zwolle is iets verder maar toch geen Brabant, Limburg of Zuid Holland.
Terug naar boven
peer1963 Bekijk dropdown
Lt. Commander
Lt. Commander

Lid geworden: 27 augustus 2006
Lokatie: Noord-Brabant
  Quote peer1963 Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 01 juli 2010 om 08:08
De populariteit van de locatie is niet omdat daar zoveel mensen wonen die lid zijn maar omdat het redelijk een gemiddelde reistijd geeft voor alle leden van de fanclub. wat heb je liever een fanclubdag in maastrcht waar 10 leden komen alleen limburgers en oost brabanders of een lokatie in het midden van het land waar een veelvoud naar toe kan komen? lijkt mij het meest logische dus in het midden van het land.
ook voor de bereikbaarheid via de weg hoef je het  dan niet te laten. die is goed te doen. met het ov weet ik het niet maar zal ook wel te doen zijn.

ik ben in iedergeval blij dat we nog fanclubdagen hebben!!!!

overigens is er al ooit eentje geweest in brabant he namelijk in eindhoven en dat al 2 x

Aangepast door peer1963 - 01 juli 2010 om 08:09
Terug naar boven
Jataan Bekijk dropdown
Captain
Captain

Lid geworden: 29 februari 2004
  Quote Jataan Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 01 juli 2010 om 23:28
Het maakt mij niet zoveel uit, maar het was me gewoon opgevallen. En om Zwolle, Amersfoort of Nijmegen nou centraal te noemen.... Of Deventer...
Ik kan me Dordrecht, Haarlem, Schiedam en Eindhoven nog herinneren, maar dat was nog ruim in de 20e eeuw hoor.
Terug naar boven
peer1963 Bekijk dropdown
Lt. Commander
Lt. Commander

Lid geworden: 27 augustus 2006
Lokatie: Noord-Brabant
  Quote peer1963 Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 02 juli 2010 om 12:38
nee bedoel nieuwegijn etc die liggen wat centraler. zwolle niet echt mag er vanavond weer heen. ritje van 2,5 uur met de trein
Terug naar boven
Kipa Seol Bekijk dropdown
Captain
Captain

Lid geworden: 09 maart 2005
Lokatie: Overijssel
  Quote Kipa Seol Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 13 augustus 2010 om 19:05
T is voor mij nu ook behoorlijk lang met de trein^^,,
Misschien dat ik ff langs kom^^
Ik heb "jullie" al erg lang niet meer gezien
=/\= Live long And Prosper
Terug naar boven
Tweety Bekijk dropdown
Ensign
Ensign

Lid geworden: 23 juli 2008
Lokatie: Groningen
  Quote Tweety Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 03 september 2010 om 17:55
Ik vind het een goeie keuze, en ligt redelijk in het midden van Nederland, zodat voor iedereen het toegankelijk blijft i.v.m. rijzen.

Jammer genoeg kan ik niet komen, had er graag heen gewild, vorige keer vond ik het ook schitterend.

Ik wens iedereen die er heen gaat een plezierige tijd. Thumbs%20Up
Doe iets goeds met je computer...
Folding... Folding... Folding at home...
http://folding.stanford.edu/
Terug naar boven
Helma&Wil Bekijk dropdown
Lieutenant JG
Lieutenant JG

Lid geworden: 27 januari 2004
  Quote Helma&Wil Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 04 september 2010 om 19:07
Tja, helaas kunnen wij ook niet.
Ik had graag gekomen, eigenlijk in de hoop Pokemon ccg kaartjes voor Annika te kunnen vinden.
Sinds we naar de Pokemonday in walibiworld zijn geweest is mevrouw helemaal gek van dat ccg spel.
Ze snapt er volgens mij niet veel van maar ach.
tot volgend jaar maar weer.
To know is to know that you know nothing.
That is the meaning of true knowledge. (Confucius)
Terug naar boven
habell Bekijk dropdown
Ensign
Ensign

Quote habell Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 05 september 2010 om 10:42
Nu had ik toch wel verwacht onderhand te tijden hier te vinden?
In het artikel over de fanclubdag staat "dus wees op tijd", maar als de tijd dan nergens te vinden is? Hoe kun je dan op tijd komen? Confused

Iemand enig idee van wanneer tot wanneer dit is?
Terug naar boven
habell Bekijk dropdown
Ensign
Ensign

Quote habell Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 05 september 2010 om 10:45
Overigens, voor de gene die met de auto komen, houd er rekening meer dat de rondweg-west (van de A12 naar La Montagne) open ligt.
Je kunt beter via afslag "Veenendaal Oost", dan richting Rhenen volgen en dan naar La Montagne.
Suc6
Terug naar boven
 Reageren Reageren Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown

Deze pagina is gemaakt in 0.211 seconden.