The Flying Dutch Homepage
Forum Homepage Forum Homepage > Conventies > Over conventies
  Actieve onderwerpen Actieve onderwerpen RSS Feed: TFD Fanclubdag 5 September 2010, Rhenen
  FAQ FAQ  Doorzoek dit forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

TFD Fanclubdag 5 September 2010, Rhenen

Reageren Reageren Pagina  <12
Schrijver
Bericht
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jataan Bekijk dropdown
Captain
Captain

Lid geworden: 29 februari 2004
Online status: Offline
  Quote Jataan Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 05 september 2010 om 11:00
Om 12:00

Overigens is ook het adres moeilijk te vinden. In Google Maps vind je het alleen als je 'zuid' weglaat (Kerkewijk 115, Rhenen)
Overigens bedankt voor de tip! We gaan er pas af bij Veenendaal Oost.

Aangepast door Jataan - 05 september 2010 om 11:04
Terug naar boven
TMar Bekijk dropdown
Ensign
Ensign

Lid geworden: 17 februari 2004
  Quote TMar Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 07 september 2010 om 23:46
Het was gezellig! Quest was gaaf! Goed voor herhaling :D, misschien met gewapende bad guys om neer te butsen aan het einde ;).

Ik was er als een bemanningslid dat tijdens een LARP op het holodeck ineens meteen mee op missie moest en geen tijd had om te verkleden naar uniform ;)
Terug naar boven
Jataan Bekijk dropdown
Captain
Captain

Lid geworden: 29 februari 2004
  Quote Jataan Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 08 september 2010 om 11:49
Het was inderdaad weer erg gezellig. Weer de nodige mensen gesproken, die ik al (te) lang niet meer had gezien.
Jammer dat er bijna niemand is geweest. Ook heel vervelend voor de vrijwilligers die weer erg veel moeite hebben gedaan voor een handjevol mensen.
Of het alleen aan het goede weer ligt weet ik niet, maar blijkbaar komen er alleen nog (veel) mensen als er een acteur komt.
Terug naar boven
 Reageren Reageren Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown

Deze pagina is gemaakt in 0.262 seconden.