![]() |
TFD Fanclubdag 5 September 2010, Rhenen |
Reageren
|
Pagina <12 |
| Schrijver | |
Jataan
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de homepage van het lid
Toevoegen aan adresboek
Captain
Lid geworden: 29 februari 2004 Online status: Offline Berichten: 2330 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 05 september 2010 om 11:00 |
|
Om 12:00
Overigens is ook het adres moeilijk te vinden. In Google Maps vind je het alleen als je 'zuid' weglaat (Kerkewijk 115, Rhenen) Overigens bedankt voor de tip! We gaan er pas af bij Veenendaal Oost. Aangepast door Jataan - 05 september 2010 om 11:04 |
|
|
|
![]() |
|
TMar
Ensign
Lid geworden: 17 februari 2004 Online status: Offline Berichten: 93 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 07 september 2010 om 23:46 |
|
Het was gezellig! Quest was gaaf! Goed voor herhaling :D, misschien met gewapende bad guys om neer te butsen aan het einde ;).
Ik was er als een bemanningslid dat tijdens een LARP op het holodeck ineens meteen mee op missie moest en geen tijd had om te verkleden naar uniform ;) |
|
![]() |
|
Jataan
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de homepage van het lid
Toevoegen aan adresboek
Captain
Lid geworden: 29 februari 2004 Online status: Offline Berichten: 2330 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 08 september 2010 om 11:49 |
|
Het was inderdaad weer erg gezellig. Weer de nodige mensen gesproken, die ik al (te) lang niet meer had gezien.
Jammer dat er bijna niemand is geweest. Ook heel vervelend voor de vrijwilligers die weer erg veel moeite hebben gedaan voor een handjevol mensen. Of het alleen aan het goede weer ligt weet ik niet, maar blijkbaar komen er alleen nog (veel) mensen als er een acteur komt. |
|
|
|
![]() |
|
Reageren
|
Pagina <12 |
| Spring naar forum | Forum rechten ![]() u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum u kunt geen berichten verwijderen in dit forum u kunt geen berichten bewerken in dit forum u kunt geen enquêtes creëren in dit forum u kunt geen stemmen in enquêtes in dit forum |