The Flying Dutch Homepage
Forum Homepage Forum Homepage > Algemeen > Star Trek algemeen
  Actieve onderwerpen Actieve onderwerpen RSS Feed: Trading cards verzameling updaten
  FAQ FAQ  Doorzoek dit forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Trading cards verzameling updaten

Reageren Reageren
Schrijver
Bericht
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tweety Bekijk dropdown
Ensign
Ensign

Lid geworden: 23 juli 2008
Lokatie: Groningen
Online status: Offline
  Quote Tweety Quote  ReagerenBeantwoord bullet Onderwerp: Trading cards verzameling updaten
    Geplaatst op: 24 augustus 2010 om 23:22
Hallo mede fans,

Ik heb laatst mijn trading cards verzameling eens doorgekeken, en ontdekt dat ik nog wel vrij veel kaartjes mis.

Wat is volgens jullie een goeie manier om op te schrijven wat ik nog zoek, dus waar moet ik op letten.

Ik denk dat ik al wel vrij veel heb, maar echte verzamelaars zullen wel beduidend meer hebben dan ik, maar goed, het is een hobby. Wink
Ik verzamel ze graag maar heb weinig verstand van bepaalde edities, uitgevers, enz...

Tot slot, waar kan ik bepaalde missende kaartjes nog krijgen, of wordt het weer eBay....
Doe iets goeds met je computer...
Folding... Folding... Folding at home...
http://folding.stanford.edu/
Terug naar boven
Data Bekijk dropdown
Captain
Captain

Lid geworden: 04 maart 2004
  Quote Data Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 29 augustus 2010 om 17:06
Wat zoek je nog? welke series etc de speel kaarten (vaste achterkant) of de tarding cards?

Ik heb zelf het een en ander dubbel liggen (met mappen etc) dus daar kan ik voor je tussen kijken! ndan laatb ik je weten wat ik heb.
Wnat list : handogste per set (set naam) wat je mist (gewone kaarten zgn chase cards etc)

Succes
See you in the future, the future is now
Terug naar boven
Tweety Bekijk dropdown
Ensign
Ensign

Lid geworden: 23 juli 2008
Lokatie: Groningen
  Quote Tweety Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 01 september 2010 om 17:40
Sorry voor de late reactie, had het de laatste dagen vrij druk...

Ik mis nog wel aardig wat, maar dat moet ik even uitzoeken, en de manier hoe ik het beste kan uitzoeken weet ik niet, vandaar mijn vraag hier. Wink

Maar dezer dagen zal ik me er even mee bezig houden en zal zo goed als kan beschrijvingen, nummers en zoiets?  hier even doorgeven.
Doe iets goeds met je computer...
Folding... Folding... Folding at home...
http://folding.stanford.edu/
Terug naar boven
 Reageren Reageren

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown

Deze pagina is gemaakt in 0.170 seconden.