![]() |
het voorsteltopic |
Reageren
|
Pagina <1 891011> |
| Schrijver | |
Isix
Captain
Lid geworden: 08 april 2004 Lokatie: Groningen Online status: Offline Berichten: 2189 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 24 augustus 2008 om 19:09 |
|
haha!
20 is ook nog jongere, hoor. vind ik wel, iig!
|
|
'When the road before you splits in two, you take the third path!'
&nbs |
|
![]() |
|
cosmicray
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de homepage van het lid
Toevoegen aan adresboek
Captain
Lid geworden: 25 april 2004 Online status: Offline Berichten: 2901 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 24 augustus 2008 om 23:21 |
|
bijna de helft van mij, dus jong genoeg hoor.
|
|
|
|
![]() |
|
Animated
Captain
Lid geworden: 16 oktober 2005 Lokatie: Overijssel Online status: Offline Berichten: 1600 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 25 augustus 2008 om 11:59 |
|
Ach, wat zegt dat, leeftijd? Ik ben nog jong in mijn hoofd. De rest protesteert al een aantal jaartjes.
|
|
I am endeavouring, ma'am, to construct a mnemonic circuit using stone knives and bearskins" Spock |
|
![]() |
|
Skrell
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de homepage van het lid
Toevoegen aan adresboek
TFD Bestuur
PR Functionaris TFD Lid geworden: 01 april 2007 Lokatie: Zeeland Online status: Offline Berichten: 2264 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 28 augustus 2008 om 22:11 |
|
jong oud wat maakt t uit zolang je nog lol hebt en gelukkig bent maakt t niet geen verschil. Ik ben jong vanbinnen. De buitenkant takelt de laatste tijd een beetje af maar dat mag de pret niet drukken
|
|
EEN MENS IS SLECHTS HET PRODUCT VAN ZIJN GEDACHTEN; WAT HIJ DENKT, DAT WORDT HIJ. Mohandas Kramehand Ghandi |
|
![]() |
|
Animated
Captain
Lid geworden: 16 oktober 2005 Lokatie: Overijssel Online status: Offline Berichten: 1600 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 29 augustus 2008 om 12:15 |
|
|
|
I am endeavouring, ma'am, to construct a mnemonic circuit using stone knives and bearskins" Spock |
|
![]() |
|
Kipa Seol
Captain
Lid geworden: 09 maart 2005 Lokatie: Overijssel Online status: Offline Berichten: 2977 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 31 augustus 2008 om 14:19 |
haha, dat heb je geweldig leuk gezegt!!
Idd wat maakt leeftijd ook uit.
je bent idd zo jong als je je voelt.
maar... ik wou er alleen mee zeggen dat ik het wel snel vind gaan..
Mijn zusje *jongste thuis* word straks 14 XD en mijn broertje 18!!
Ik weet nog dat ik zooo graag mijn rijbewijs wou.. en nu is het al weer bijna 2 jaar terug
|
|
|
=/\= Live long And Prosper
|
|
![]() |
|
peer1963
Lt. Commander
Lid geworden: 27 augustus 2006 Lokatie: Noord-Brabant Online status: Offline Berichten: 778 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 01 september 2008 om 12:10 |
|
ja ja kipa en het verval neemt een aanvang bij de 20 he
|
|
|
|
![]() |
|
Lal
Ensign
Lid geworden: 25 mei 2009 Online status: Offline Berichten: 26 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 25 mei 2009 om 20:09 |
|
Is dit te roze?
Kan wel he...alhoewel....wacht even...
Zo dan..ok onleesbaar..
Ik ga wel voor blauw.
Voorsteltopic! Laat ik me eens voorstellen:) Eigenlijk "heet"ik Seven maar ik dacht die zal er vast al zijn, dus gaan we voor mijn 2e naam; Lal.
Ik ben een dertiger en al jaaaaaaaaren een grote scifi fan. Star trek natuurlijk en dan met name Voyager en de 2e plaats TNG. Buiten Star Trek ben ik ook een grote fan van Stargate, stargate atlantis en gek op tijdreisfilms!
Ik werk te hard, ik snoep teveel en ik typ vaak te snel waardoor het heel soms licht onleesbaar wordt. ( alles went) .
genoeg info? Altijd lastig wat je nou net allemaal wel en net allemaal niet in zo'n topic kan zetten
|
|
![]() |
|
Animated
Captain
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 26 mei 2009 om 11:08 |
|
Welkom, welkom op dit forum. Misschien wordt er nu een beetje nieuw leven ingeblazen, want het is de laatste maanden heel stil hier helaas.
|
|
|
![]() |
|
peer1963
Lt. Commander
Lid geworden: 27 augustus 2006 Lokatie: Noord-Brabant Online status: Offline Berichten: 778 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 26 mei 2009 om 17:36 |
|
hey LAL welkom genioet van de berichtten en schrijf zelf af en toe ook wat. dan komt alls goed
|
|
|
|
![]() |
|
Reageren
|
Pagina <1 891011> |
| Spring naar forum | Forum rechten ![]() u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum u kunt geen berichten verwijderen in dit forum u kunt geen berichten bewerken in dit forum u kunt geen enquêtes creëren in dit forum u kunt geen stemmen in enquêtes in dit forum |