The Flying Dutch Homepage
Forum Homepage Forum Homepage > Conventies > Outpost
  Actieve onderwerpen Actieve onderwerpen
  FAQ FAQ  Doorzoek dit forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Wat is een Outpost?

Reageren Reageren Pagina  123>
Schrijver
Bericht
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Rowdy Bekijk dropdown
Admiral
Admiral
TFD Webmaster

Lid geworden: 01 oktober 2003
Lokatie: Fryslân
Online status: Offline
  Quote Rowdy Quote  ReagerenBeantwoord bullet Onderwerp: Wat is een Outpost?
    Geplaatst op: 04 maart 2007 om 15:19
In het blad nummer 1 van 2007 vind je een artikel over Outposts.
Kort gezegd, is een Outpost een bijeenkomst bij iemand thuis. Je nodigt dus andere Star Trek (of SciFi) fans bij jou thuis uit en zorgt voor hapjes & drankjes. Je kunt gezellig gaan kletsen of eventueel eerst een aflevering kijken om een gesprek op gang te krijgen.

Bij de uitgang van je Outpost zet je een potje neer, waarin mensen dan een donatie kunnen doen zodat de Outpost jou op zich geen / niet veel geld hoeft te kosten. Als je natuurlijk weet hoeveel mensen er komen en hoe hoog je kosten waren, kun je ook de bezoekers vragen om een bepaald bedrag. Dit om te voorkomen dat je er zelf bij inschiet, of misschien zelfs winst gaat maken.

In dit forum kun je het opzetten van een Outpost bespreken met mede-leden.    

Je kunt bij het plaatsen van een bericht in deze categorie een 'kalender-activiteit' datum opgeven. Dus, dan komt je Outpost automatisch in de kalender van het forum terecht!
Wil je dit, laat dan je bericht (=onderwerp) beginnen met OP:. Op dit manier komt het overzichtelijk terug in de agenda.
Terug naar boven
captain crash Bekijk dropdown
Lieutenant JG
Lieutenant JG

Lid geworden: 10 april 2004
Lokatie: Netherlands
  Quote captain crash Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 07 maart 2007 om 02:50
Ik wil hierbij nog een keer een outpost in Leeuwarden aanmelden. Een datum wil ik niet specifiek geven omdat het er meer om moet gaan 'wanneer mensen willen kan het geregeld worden'. Dit eventueel in combinatie met een meer algemeen SF thema, maar dat is in overleg.

Dus wie in Friesland, Groningen, Drenthe, Noord Holland of gewoon waar dan ook heeft zin in een outpost in Leeuwarden? Wij wonen relatief dicht bij het station en zijn ook per auto goed bereikbaar. Bij genoeg animo wil ik het zeker regelen.

Marlies
Leo: "Act as if ye have faith and faith shall be given to you. Put it another way, fake it till you make it." - In The Shadow of Two Gunmen pt. I
Terug naar boven
Min'Ar Bekijk dropdown
Lt. Commander
Lt. Commander

Lid geworden: 11 oktober 2005
Lokatie: Noord-Holland
  Quote Min'Ar Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 07 maart 2007 om 10:40
Bijdeze, nog wat extra informatie:

Iedereen is vrij om een 'Outpost' te beginnen, mocht je daar hulp bij willen kun je een mailtje sturen naar ' outpost@tfd.nl '

Binnenkort zal ik hier wel een duidelijk uiteenzetting plaatsen en eventueel antwoord geven op vragen.

Aangepast door Rowdy - 07 maart 2007 om 21:43
Terug naar boven
Rowdy Bekijk dropdown
Admiral
Admiral
TFD Webmaster

Quote Rowdy Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 08 maart 2007 om 16:50
Ik woon zelf in Sneek, dus Leeuwarden is natuurlijk vlakbij. Dus, als je 'n Outpost hebt, wil ik op zich wel komen!
Terug naar boven
Rowdy Bekijk dropdown
Admiral
Admiral
TFD Webmaster

Quote Rowdy Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 21 maart 2007 om 12:09
Heeft er dan verder niemand zin om bij Marlies te komen?
Terug naar boven
Animated Bekijk dropdown
Captain
Captain

Lid geworden: 16 oktober 2005
Lokatie: Overijssel
  Quote Animated Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 23 maart 2007 om 14:45
Best wel, als we weten wanneer, wordt het al makkelijker.

I am endeavouring, ma'am, to construct a mnemonic circuit using stone knives and bearskins"

Spock

Terug naar boven
Skrell Bekijk dropdown
TFD Bestuur
TFD Bestuur
PR Functionaris TFD

Lid geworden: 01 april 2007
Lokatie: Zeeland
  Quote Skrell Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 04 mei 2007 om 21:06
Weer een leuk idee  zo n outpost in het ( voor mij althans ) verre noorden
Zijn er reacties gekomen buiten de twee enkelingen die we hier voorbij hebben zien komen?

Ik ben van plan binnen het bestuur het thema outpost nogmaals aan te kaarten
Wij vinden het een leuk initiatief , vooral omdat dan mensen die niet zo gauw naar grote evenementen kunnen / willen komen misschien dan wel eens kennis kunnen maken met andere fans op deze manier.

Ik destijds ook een aantal keer een filmavondje (lees weekend)georganiseerd en  andere binnen de groep deden dan hetzelfde.
Heel gezellig . Maar je kunt bijvoorbeeld ook samen erop uit trekken naar .................. vul maar in wat je zelf leuk vind om te doen in groep. Karten, bowlen ,  uit eten, BBQen ,  zeilen , zwemmen noem maar op.

We willen deze projectjes ook best ondersteunen waar mogelijk.
Hoe we dit gaan doen moeten we nog bespreken maar zeker is dat we het een heel positief en leuk idee vinden dat niet zou mogen dood bloeden.

EEN MENS IS SLECHTS HET PRODUCT VAN ZIJN GEDACHTEN; WAT HIJ DENKT, DAT WORDT HIJ.
Mohandas Kramehand Ghandi
Terug naar boven
Rowdy Bekijk dropdown
Admiral
Admiral
TFD Webmaster

Quote Rowdy Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 08 mei 2007 om 22:35
Er is nog niets bekend verder, ik ben met Marlies aan het PM-en erover.
Terug naar boven
Skrell Bekijk dropdown
TFD Bestuur
TFD Bestuur
PR Functionaris TFD

Quote Skrell Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 09 mei 2007 om 00:10
warm houden zou ik zeggen

EEN MENS IS SLECHTS HET PRODUCT VAN ZIJN GEDACHTEN; WAT HIJ DENKT, DAT WORDT HIJ.
Terug naar boven
Skrell Bekijk dropdown
TFD Bestuur
TFD Bestuur
PR Functionaris TFD

Quote Skrell Quote  ReagerenBeantwoord bullet Geplaatst op: 10 mei 2007 om 02:49
Waar is detijd dat we met een groepje bij elkaar kwamen om naar een paar afleveringen ds9 Tte kijken CryTongue

Zodra mijn appartementje  ingericht is wil ik zeker  een outpost organiseren . In mijn geval dan een echte  hehehe

Aangepast door Skrell - 10 mei 2007 om 02:50

Terug naar boven
 Reageren Reageren Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown

Deze pagina is gemaakt in 0.090 seconden.