• Zijn er vragen over de/je inzet bij een evenement, stel deze dan rechtstreeks aan de vrijwilligerscoördinatoren, wat de enige juiste manier is! Hier zijn verschillende kanalen beschikbaar, mail, telefoon, discord, om een paar te noemen. Zij zullen dan je vraag beantwoorden.
  • Het is tegenwoordig makkelijk je vragen te stellen / te bepreken, bijvoorbeeld via Apps en Discord. Dat is natuurlijk prima, maar waak ervoor dat je antwoord altijd door een vrijwilligerscoördinator moet worden bevestigd. Dit omdat deze het overzicht moet houden en op de hoogte moet zijn van wijzigingen. Pas op voor allerlei onnodige discussies.
  • Gebruik bij voorkeur het kanaal away missons op Discord voor ondelinge afstemming tijdens het evenement. Of whatsapp.

Hieronder de opgaves voor de dutycalls.
Onder voorbehoud van definitieve inzet.

Vrijdag:Pim, Martin, Henk B, Marielle, Marc, Peter deB, Anja
Zaterdag : Pim, Martin, Henk B, Marielle, Harm, Marc, Peter deB, Mariska, Anja, Olav
Zondag: Pim, Martin, Henk B, Marielle, Harm, Marc, Peter deB, Mariska, Anja, Olav